CISV Stockholm - anmälan Step Up 2024

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Jag ansöker till: *
Step Up (14 år) Västerås, Sverige 2024-06-28 - 2024-07-20 (sökande födda 2009-09-01 - 2010-08-31)
Step Up (14 år) Kairo, Egypten 2024-07-11 - 2024-08-02 (sökande födda 2009-09-01 - 2010-08-31)
Step Up (15 år) Amager, Danmark 2024-07-12 - 2024-08-03 (sökande födda 2008-09-01 - 2009-08-31)
Step Up (15 år) Linz, Österrike 2024-07-12 - 2024-08-03 (sökande födda 2008-09-01 - 2009-08-31)
Personligt
Berätta något om dig själv. *
Vad gör du på din fritid? *
Tidigare CISV-erfarenhet
Har ni deltagit i CISVs verksamhet tidigare? *
Finns erfarenhet av CISV i familjen?
Om ni svarade ja på förra frågan, vad?
Villkor
OBS! Fylls i av målsman
Bekräftelse från målsman *
Jag/Vi är beredd/a att låta vårt barn delta i ett internationellt CISV läger på det sätt som anges i informationen om detta läger. Jag/vi anser att barnet är tillräckligt mogen för att klara en lägervistelse av den förskrivna längden. Jag/vi tänker stödja mitt/vårt barn i sitt engagemang i CISVs verksamhet.
Målsmans åtaganden *
Jag/vi åtar oss att om mitt/vårt barn antas till ett internationellt program genom CISV Stockholm, genomföra ideella insatser vid föreningens genomförande av lokala läger 2023 och att ingå i det praktiska arbetet för Step Up i Knivsta 2023, samt övrigt stöd som kan komma ifråga för att föreningen skall fungera och utvecklas. Vi åtar oss även att finnas till hands inför aktiviteter som föreningen planerar under 2023 för att genomföras under 2024.
Mitt barn *
Viktig information
Finns något hälsoproblem, funktionshinder eller andra särskilda behov som kan påverka förberedelserna eller genomförandet av programmet? Ange all relevant information om ditt barn som kan spela in i ansökningsprocessen, förberedelse till programmet samt under själva programmet.
Värdfamilj för Step Up Stockholm 2024
CISV är en ideell organisation och vi behöver våra medlemmars hjälp att genomföra alla våra aktiviteter. Att arrangera läger är en förutsättning för att kunna skicka ut delegationer.  Under det Step Up som CISV Stockholm arrangerar 2024 behöver vi b la hjälp med värdfamiljer. Vi ber er därför redan nu boka in helgerna när Vi behöver värdfamilj.
Att vara värdfamilj är en fin CISV-erfarenhet för hela familjen!

Ja, vi är gärna värdfamilj under Step Up.
Nej, vi har inte möjlighet, men kan hjälpa till med något annat som t ex jour under lägret.
Tips på kandidater att vara ledare *
Tipsa om personer över 21 år som du tror kan vara intresserade av volontäruppdrag som ledare inom CISV. Tänk; kusin, granne, fritidspersonal, ledare på fritidssysselsättning eller andra.
Du bidrar till att CISV kan skicka delegationer på läger.
Svara nej här om du inte har något tips och förklara vad det beror på.
Ledarkandidater
Om du svarade ja ange namn och kontaktuppgifter. Du/ni får gärna ha kollat med denna/dessa personer innan.
Om du svarade nej uppge istället varför ni inte kan tipsa om ledarkanditater.
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens egna uppgifter. Fyll i e-post och telefonnummer till förälder eller annan anhörig under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
Genom att anmäla dig till CISVs verksamhet godkänner du att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (Personuppgiftslagen).
Personuppgifter
PersonNr * -